Sposób załatwiania spraw
Elektroniczna skrzynka podawcza
Miejskie Przedszkole nr 7 w Zgierzu przyjmuje i załatwia sprawy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i powszechnie przyjętymi ogólnymi zasadami, terminowo i bez zbędnej zwłoki.
Zagadnienia związane z przyjmowaniem interesantów i załatwianiem spraw w przedszkolu regulują w szczególności przepisy :
- ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz. U. z 2004 r. Nr 256, poz.2572, z późn. zm.);
- ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r.- Karta Nauczyciela (Dz. U. z 2006 r. Nr 97, poz. 674, z późn. zm.);
- ustawy z dnia 14 czerwca 1960 – Kodeks postępowania administracyjnego ( tekst jednolity Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.).
Sekretariat
Sprawy przyjmowane są w sekretariacie przedszkola (księgowość) codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 15.00.
Dyrektor przyjmuje interesantów w godzinach:
poniedziałek – 8.00-10.00
wtorek, środa, czwartek, piątek 8.00 -15.00
Podania, wnioski i pisma można również kierować:
- korespondencyjnie na adres ; Miejskie Przedszkole nr 7
ul. Długa 62
95-100 Zgierz - e-mailem: mp7zgierz@poczta.onet.pl
- telefonicznie: (42 ) 716 23 87
Treść korespondencji
Miejskie Przedszkole nr 7 w Zgierzu nie udziela odpowiedzi na korespondencję, w tym również otrzymywaną pocztą elektroniczną, która nie spełnia wymogów określonych w art.63 § 2 Kodeksu Postępowania Administracyjnego ( Dz. U. z 2000r. Nr 98, poz. 1071 ze zm. ). Zgodnie z ww. art. 63 § 2 K.P.A. treść kierowanej korespondencji (w tym również elektronicznej) powinna zawierać co najmniej wskazanie:
- osoby, od której pochodzi (imię i nazwisko)
- adresu (kod pocztowy, miejscowość, ulica, nr domu, nr telefonu)
- przedmiotu sprawy, której dotyczy
Miejskie Przedszkole nr 7 w Zgierzu przyjmuje i załatwia sprawy dotyczące:
- edukacji, opieki, wychowania, kadr, finansów – zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa
- dokumentacji kancelaryjnej - wg instrukcji kancelaryjnej
- dokumentacji kadrowej i finansowej – wg odrębnych przepisów
SPRAWY PROWADZONE PRZEZ PRZEDSZKOLE
Edukacja:
- zapisy do przedszkola
- wydawanie zaświadczeń o spełnianiu obowiązku rocznego przygotowania przedszkolnego
- wydawanie informacji o gotowości dziecka do podjęcia nauki w szkole podstawowej
- zasięganie informacji o dziecku
- wydawanie opinii o dziecku
- dzienniki zajęć przedszkola
Sprawy administracyjne:
- prowadzenie postępowania na stopień nauczyciela kontraktowego
- wydawanie decyzji w sprawie skreślenia z listy wychowanków
- wydawanie decyzji w sprawie objęcia dziecka indywidualnym obowiązkowym rocznym przygotowaniem przedszkolnym
- zawieranie umów w sprawie korzystania z usług przedszkola
- pobieranie opłat za świadczenia realizowane przez przedszkole
- wydawanie zaświadczeń
- usprawiedliwianie nieobecności dziecka
- wgląd do własnych danych osobowych i ich poprawianie
- uzyskiwanie informacji publicznej
- przyjmowanie skarg i wniosków
Sprawy kadrowe:
- sprawy osobowe nauczycieli i pracowników niepedagogicznych
- nabór na wolne stanowiska urzędnicze
- nabór na wolne stanowiska pedagogiczne i niepedagogiczne
- wydawanie zaświadczeń pracownikom przedszkola
Sprawozdawczość:
- raporty
- sprawozdania
- analizy
Archiwum:
- akta osobowe pracowników,
- dzienniki zajęć przedszkola,
- protokoły z posiedzeń Rady Pedagogicznej wraz z uchwałami,
- zarządzenia wewnętrzne dyrektora przedszkola.
Finanse przedszkola:
sprawy dotyczące funkcjonowania finansów placówki udostępniane są organowi prowadzącemu lub organowi kontrolnemu.
TRYB ZAŁATWIANIA SPRAW:
- Zapisanie lub wypisanie dziecka z przedszkola, zawieranie umów, wydawanie zaświadczeń, decyzji, opinii, sprawy organizacyjne, uzyskiwanie informacji publicznej, wgląd do własnych danych osobowych i ich poprawianie, wnioski, skargi - dyrektor przedszkola ( poniedziałek – 8.00-10.00 ; wtorek, środa, czwartek, piątek – 8.00-15.00)
- Odpłatność za przedszkole: samodzielny referent do spraw żywienia i zaopatrzenia w ustalone dni każdego miesiąca (informacja na tablicy ogłoszeń).
- Bieżące informacje o dziecku, usprawiedliwianie nieobecności dziecka – nauczycielki poszczególnych grup.
- Finanse przedszkola – główna księgowa
Sprawy można załatwiać ustnie lub pisemnie.
Kolejność załatwiania spraw
Sprawy załatwiane są według kolejności ich wpływu i stopnia pilności.
Wszystkie wersje tej strony:
W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.
- 21-05-2012 - Utworzenie treści
Statystyka odsłon tej strony:
Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 570